Tilbakemelding fra Tyskland den 28.09.2025
Svar fra owayo:
Kjære kunde, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Dessverre er det ikke helt klart for oss hvilken feil du mener – ved vår sjekk ser alt ut til å være i orden. Kan du sende oss et bilde av den aktuelle logoen samt en kort beskrivelse av problemet? På den måten kan vi undersøke saken så raskt som mulig. Tusen takk på forhånd.
Tilbakemelding fra Frankrike den 15.09.2025
Tilbakemelding fra Østerrike den 04.09.2025
Tilbakemelding fra Frankrike den 30.07.2025
Tilbakemelding fra Sveits den 25.07.2025
Tilbakemelding fra Tyskland den 21.07.2025
Tilbakemelding fra Tyskland den 24.06.2025
Tilbakemelding fra Tyskland den 23.06.2025
Tilbakemelding fra Spania den 26.06.2025
Ekomi
ekomi er en uavhengig vurderingsportal som har som mål å gjøre netthandel tryggere og mer oversiktlig, samt å hjelpe kunder med å finne pålitelige og anerkjente nettbutikker. Vi har ingen innflytelse på vurderingene hos ekomi som har blitt sendt inn av våre kunder siden 2011.
Tusenvis av meninger finner du under www.ekomi.de